Random Info

  • Wohoow
  • Jacob om Eric har fått ny layout som du kan se! Snyggt? Sidan är väldigt svart så att skärmen skall dra lite mindre el, men mest en rolig grej you know.

måndag 19 november 2007

Long time no Sea

Tja grabbar och tjejer. Det var lange se'n sist. Men nu ar jag tillbax igen. Jo det har varit lite daligt med bra uppkoppling den senaste tiden. Varor da? Jo, jag ar i Nya Zeeland, det ar dyrt med internet... men det svaraste har faktiskt varit studsleran. Men nu antligen. Sa vad har da hant?

Jo vi har kommit till Nya Zeeland nu! Va!? Sager ni. Jo sa ar det faktiskt och far att inte varka jobbig sa tar jag bara lite smatt.

Eric har skaffat skagg, flipflops och lite mat. Inte sa mycket mer. Just nu aker han runt med kiwi Experience som ar ett bussbolag som hittar pa massor av grejer. Kul tycker han. Dessutom har vi planerat om. Det som var tankt som jobbresa blev till resa. En stor semester med andra ord. Sa nu kommer vi hem till Nyar! Blir kanoners vet ni. Under den kommande tiden skall Eric, och var nu noga med att han med(hehe) har gjort det har nar han kommer hem: Kayak (gjorde iv idag), skydive, bungyjump, rafting, dykcert och lots of more...

Jag ska forsoka vara battre med inlaggen, det ar mycket dalig och jag skams dagligen. Fy pa mig.

Dagens top 5: Saker man langtar efter pa en "ode o"
(svart med engelskt tangentbord men alltsa en sadan dar landbit som ligger i havet langt bort fran mansklighet)
  1. Kitkat
  2. Vanner/flick-/pojkvanner
  3. Nudlar (men det ar bara Eric)
  4. Civilisation
  5. Saker att gora, vad som (vi kokade vatten)
Dagens lerbild: (vad har nu leran smalt ner over?)



Vad tror ni egentligen att jag gor? Eric lyckades bra med den har bilden.


En gron banan! Varfor kopte vi den? Jo darfor att vi trode att den var god saklart. (den ska vara gron) Men det ar den inte. Man ska koka eller steka den(det gjorde inte vi).


Vi har aven testat grassjuice. Otroligt mega ackligt. Eric pallade ganska bra men citat: "det var det ackligaste jag haft i min mun"

Det var allt for idag. Hoppas vi hors snart igen. tjingeling

5 kommentarer:

Marcus sa...

Asså ett handtag till en väska el. dylikt?! Tänker lilla jag iaf :)

Jacob Carlson sa...

Tyvarr Maki. Inte ett handtag till en vaska. Nara dock, vaskan alltsa.
Keep up the gissing.

Unknown sa...

Grejen som går över foten på en flipflop förstås, man ser saken som går ner mellan tårna med .
Iaf min gissning.

Anonym sa...

Här sitter man o trallar lite efter maten o ser ett par flipp-flopp med lite lera på min ikke sa nicke någon var före. Hur går det med Skägget då?

Marcus sa...

nämen vafan :O Jag fattar inte hur folk kan se sånt där, coolt ^^ Jag har inga lerögon :( :P uppskattar den rosa leran gör jag iaf =)


Hur ska 11 timmar bort användas?

Vad har du på dig?

Vad gör du när den du är på restaurang med går på Toaletten?

Lite info om bloggen

Det är alltså Jacob som skriver om Erics dag. Inte Eric som skriver om sin dag. Det kan ju bli lite fel ibland men det är sådant du får stå ut med. Men om du vill klaga så kan du skicka e-brev eller normalt pappersbrev till Lul.