Random Info

  • Wohoow
  • Jacob om Eric har fått ny layout som du kan se! Snyggt? Sidan är väldigt svart så att skärmen skall dra lite mindre el, men mest en rolig grej you know.

fredag 23 november 2007

Robinson Crouse

Tjabba tjen läget görs då? Nae inte så mycket. Eric har precis lajvat ut ur Robinson Crouse competition. Jaha, kul. Jo lite faktiskt. Jag får ju kakor och ni poäng! Bra va! Hur länge klarade Eric då? 17 dagar faktist, inte bra men godkännt iaf. Så då vann väl du Jacob? Japp jag är bäst...

(Eric lovar att bifoga försvarstal vid senare tillfälle)

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte har någon lerbild idag men det kommer. Ni får iaf en top 5:

Dagens top 5: Dåliga ställen att ha heltäckningsmatta på (som det funnits på).

  1. Pub
  2. Biograf
  3. Flygplats
  4. Hostel
  5. Butik
Grattis till lag Öst som får 5 poäng. Ett stort grattis till Lul, Keliz, Hampa, Wholle, Maki som får varsitt poäng! Wohooooo.

Dock vet jag inte om jag ska vara stolt eller inte, så jag är stolt. Lite glad också, för cookies (-_u)

4 kommentarer:

Anonym sa...

yes, jag fick poäng. jag är bäst :-D men jag kan ju inte så något denna vecka :-( Men hur e de på andra sidan jorden då?

Jacob Carlson sa...

Det ar kanon. Man saknar prickarna dock :) Det ar lite roligare att bara resa omkring faktiskt. Hur ar arbetet i Norge da? Vad gor du annars?

Marcus sa...

JAAA! Ett poäng! :D Jag är en lycklig pojke för tillfället! Tack Halmis för att du vann!!! =)

Anonym sa...

jodå i norge e det bara bra :-) jag jobbar, sover, tränar lite ibland och äter. så allt blir lite mycket rutin. Men jag ska hem till linköping på fredag och träffa lite folk. önskar nästan att jag var nere hos er. ser så underbart ut när man ser bilderna. :-D ha det bäst.


Hur ska 11 timmar bort användas?

Vad har du på dig?

Vad gör du när den du är på restaurang med går på Toaletten?

Lite info om bloggen

Det är alltså Jacob som skriver om Erics dag. Inte Eric som skriver om sin dag. Det kan ju bli lite fel ibland men det är sådant du får stå ut med. Men om du vill klaga så kan du skicka e-brev eller normalt pappersbrev till Lul.