Random Info

  • Wohoow
  • Jacob om Eric har fått ny layout som du kan se! Snyggt? Sidan är väldigt svart så att skärmen skall dra lite mindre el, men mest en rolig grej you know.

tisdag 6 november 2007

Tävling

Hej, Eric har så kommit på en otroligt dum idé. Att vi ska tävla om vem som rakar sig sist. Dvs. Den som rakar sig sist (får längs skägg) vinner. Så idag var alltså sista gången på förhoppningsvis en kort tid som vi rakar oss. Och Ni kommer också att få vara med. Jag tänkte dela ut 5 poäng till de/den som vinner. Och ni skriver alltså som kommentar vem ni satsar på. Detta är helt klart ett tillfälle att fjäska lite extra. Det skulle vara väldigt kul om ni även skrev varför du satsar på just han.

Oss emellan får vinnaren (av den som förlorar) 5 valfria Cookies!

Så kör hårt, gissa järnet!

Antingen går ni med i Lag Öst som stödjer Jacob
Eller lag väst som stödjer Eric

Robinson Crouse Competition (RCC) 2007

12 kommentarer:

Anonym sa...

ta inte illa upp nu jacob, men jag tror på eric. Han ser ut som om han kan ha lite mer skäggväxt än vad du har. Tror att du jacob har som jag ganska kass skäggväxt.

Anonym sa...

Jag tror ni kommer ge upp samtidigt men att Eric lurar Jacob och rakar sig sekundrarna efter, vilket leder till att Eric vinner tävlingen och har skägg längst

Anonym sa...

Va! Ar alla emot mig. Vad ledsen jag blir.

LuleN sa...

Jag går med i lag Öst faktiskt, trots min överlag tveksamma attityd mot Halmhatten. Anledningen till detta har inget med skäggväxten att göra (vilken jag tror Eric ändå har mer av) utan snarare om att Hatten har lite mindre släng av fåfänga än den gode Eric och dessutom under flera år visat prov på en fantastiskt hög uthållighet när det gäller dumma och onödiga saker.

Nu hoppas jag på många cookies, dom jag har på svenskaspel.se försvinner så snabbt! :(

Keliz sa...

jag tror också på jacob, av liknande anledningar som Lul. Erik kommer sannolikt ge upp innan jacob ens kommit ihåg att han inte har rakat sig på ett tag.

Jacob Carlson sa...

Keliz vet du. Jag tror iaf att det ar sa. Jag ska vinna det har. Annars kommer jag hems som jultomte.

Anonym sa...

jag tror på dig jacob. go man go...

wholle sa...

Svårt, mycket svårt. Min skäggbarometer säger att erics skäggstubb lär växa snabbare och han blir mer lik Mister Robinson. Å andra sidan tror jag eric är en aning mer mån om sitt utseende (se videoklipp på 11timmarbort). Så, Jacob klarar det längst, men eric får störst tomteskägg :D

Marcus sa...

Lag Öst på mig med! Håller med föregående skrivare ang. Erics fåfänga. Men jag får känslan av att Jacob har bäst skäggväxt, iaf mörkast och det syns ju. Eller jag vet inte, jag har aldrig sett Eric skäggig. Därför rakade han sig antagligen frekvent, och därför vinner han inte denna tävling.

Jacob Carlson sa...

Ojoj, barnlek det har. Det tar jag hem latt.

Anonym sa...

Kommer inte jag få mina poäng snart. ni kan ju inte orka så länge till.

Jacob Carlson sa...

hehe. Kanske, kanske inte. Nu borjar vi ju anda fa nagot som kan kallas skagg.

Den som lever far se.


Hur ska 11 timmar bort användas?

Vad har du på dig?

Vad gör du när den du är på restaurang med går på Toaletten?

Lite info om bloggen

Det är alltså Jacob som skriver om Erics dag. Inte Eric som skriver om sin dag. Det kan ju bli lite fel ibland men det är sådant du får stå ut med. Men om du vill klaga så kan du skicka e-brev eller normalt pappersbrev till Lul.