Random Info

  • Wohoow
  • Jacob om Eric har fått ny layout som du kan se! Snyggt? Sidan är väldigt svart så att skärmen skall dra lite mindre el, men mest en rolig grej you know.

lördag 5 juli 2008

Det var en gång, och den var, fanns liksom till

Idag har väl Eric jobbat tror jag. Själv har jag börjat bygga en brygga till landet. Vad har då detta med Eric att göra? Jo, jag hade köpt det jag behövde, FÖRUTOM vinklar (sådana som man sätter i hörn tex.) samt såg att det behövdes mjölk. Jag ringer upp min far och frågar om han kan köpa när han åker hem. Detta går mycket bra. Så han åker till COOP, och handlar. Där ni, där ni.

Annars händer väl inte allt för mycket i Ljungsbro just nu, regnar väl som här.
Boooring...

Dagens top 5
Bra raggningsrepliker


Hittade de två sista som jag tyckte var vackra på sidan: raggningsreplik.se

Dagens lerbild (Vad föreställer lerbilden här under, vad ligger under leran?)




Welcome to Bjorns place!
- Show me!

9 kommentarer:

Becka sa...

Ett kredit kort typ?

Jacob Carlson sa...

Nej, det är fel:(

Anonym sa...

Okej, ett gammalt körkort då kanske (som är som ett kreditkort i formen på ett ungefär, och med andra ord typ är som ett kreditkort. Körkortet kanske har två hål också, vad vet jag... =)

Rätt nu? JA!

Jacob Carlson sa...

Japp ett gammalt körkort. Poäng!!!

Anonym sa...

becka fuskar ju! iförsig har ju jag oxå sett kortet. men ändå!!

Jacob Carlson sa...

Ja, lite faktist kanske. Men men, jag ska ta något som hon inte sett då. :D

Anonym sa...

This paragraph is actually a fastidious one it helps new
net viewers, who are wishing in favor of blogging.



Feel free to visit my weblog exercises for vertical jump

Anonym sa...

Normally I don't read article on blogs, however I wish to say that this write-up very pressured me to try and do it! Your writing style has been amazed me. Thanks, very great post.

Visit my blog :: exercises to increase vertical leap

Anonym sa...

I am not sure where you are getting your information,
but great topic. I needs to spend some time learning
more or understanding more. Thanks for wonderful
info I was looking for this info for my mission.

Visit my site :: myworkdemos.Com


Hur ska 11 timmar bort användas?

Vad har du på dig?

Vad gör du när den du är på restaurang med går på Toaletten?

Lite info om bloggen

Det är alltså Jacob som skriver om Erics dag. Inte Eric som skriver om sin dag. Det kan ju bli lite fel ibland men det är sådant du får stå ut med. Men om du vill klaga så kan du skicka e-brev eller normalt pappersbrev till Lul.